maanantai 2. marraskuuta 2015

Kohta meillä on vain aikaa


Ohops, välillä ehkä pitäisi miettiä mitä toivoo. Toivoin enemmän aikaa ja tadaa, enää viikko töitä ja olen työtön. Kohta minulla on siis rutkasti aikaa blogata ja heppailla. Voin tehdä hiukan remonttihommia kotona ja aloittaa vaikka urheilun. Tietenkin olen jo yrittänyt saada uutta työpaikkaa, mutta ei sekään tapahdu hetkessä. Olen ihan tyytyväinen näin. Saan sen pienen hetken lomaa jota olen kaivannut tässä jo monta vuotta.


Koska työttömänä minulla on aikaa paljon enemmän kuin työssä käyvänä niin olen suunnitellut kaikkea mahtavaa mitä ehdin tekemään. Tilasin vihdoinkin sen uuden tietokoneenkin ja odotan sitä nyt saapuvaksi tällä viikolla. Bloggauksen ja heppailun ohella myös valokuvaaminen ja kuvanmuokkaus saa aivan uuden ulottuvuuden. Mitäpä jos opiskelisinkin uuden ammatin? Liittyisikö se hevosiin?

Olen aivan innoissani, kun mietin sitä, että ehdin keskittyä niihin asioihin mistä pidän. Ehkäpä bloginikin laatu (aika varmasti kyllä?) paranee tämän elämänmuutoksen myötä.

Joku saattaisi varmaan olla surullinen työttömäksi joutuessa, mutta minua oikein hävettää se kuinka iloinen olen. Järkytyin tietenkin alkuun, mutta nyt löydän vain positiivisia juttuja. Voin vihdoinkin yrittää rauhassa etsiä sen työn, jossa oikeasti viihdyn ja toivottavasti minun ei enää tarvitsisi hetkeen ajaa 100 kilometriä töihin...

Kohta siis alkaa minun blogini uusi aikakausi! Pysy kanavalla!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti