maanantai 6. heinäkuuta 2015

Love of my life!


Kauhea inspiraatio kirjoittaa,  mutta koska edelleenkään en ole päässyt oman kamerani luokse niin ainoat kuvat saan kaiveltua feispuukista. Voisin laittaa tähän pienen palan Oliverin ja minun historiaa.

Siirrytään ajassa taaksepäin yhdeksän vuotta.

All horses deserve, at least once in their lives - to be loved by a little girl

Hieno kuva vai mitä? Arkistojen kätköistä löydetty. Kuvassa ollaan me, Oliver ja minä. Oliver ei ole vanhentunut päivääkään tuosta, minä onneksi olen hiukan. Meillä on siis jo melko pitkä yhteinen historia, sain Oliverin 11 vuotiaana hoitohevoseksi ja muutama vuosi sen jälkeen parhaasta kamustani tuli minun ikioma hevonen. Tai siis isäni nimissähän se on, mutta minun se on silti.

Oliverista on kasvanut minulle täydellinen hevonen. Se on itse rauhallisuus seurassani, mutta tarvittaessa sieltä löytyy se tulinen luonne. Erittäin hurmaava persoonakin tämä on, en voisi parempaa toivoa. Tuskin hevonen voi tärkeämmäksi muuttua.


Oliver sopii kaikkeen! Olen jopa ollut sen kanssa näytelmässä viime kesänä. Oliver sai näytellä oikein hienoa ratsua ja minä hienoa leidiä. Ainakin Oliver kehuista päätellen onnistui hyvin ja se on jäänyt ihmisten mieleen. Eräskin herrasmies lupasi tuoda virosta Oliverille vodkaa, jotta se saa ottaa pikku naukut....:::D? Älkää huoliko, Oliver on tähän asti pysynyt absolutistina.
Oliver sopii hyvin myös talutusratsastukseen, voin olla varma ettei se säiky silloin tai nakkaa ketään selästä. Ihmisvilinässäkin se kulkee tyynen rauhallisena ja on maailman onnellisin kun saa huomiota.

Tälläisiä hevosia on oikeasti harvassa.

 Mikäli minulla olisi vain Jönssi niin en todellakaan tiedä miten hermoni kestäisi :D Oliver on sellainen kaveri, että se saa minut rauhoittumaan, hyvälle tuulelle ja onnelliseksi. Osaa Jönssikin olla oikein ihana ja rakastettava, mutta se nostaa verenpainettani välillä turhan korkeaksi ja Jönssin kanssa pitää laskea kymmeneen etten räjähdä...Oliver ei tee tyhmyyksiä ikinä, paitsi välillä jekuttaa hölmöä Jönssiä<3 p="">

Nauttikaa meidän herkistä kuvista, koska eihän tässä postauksessa mitään fiksua asiaa ollut.
Kiitos ja kuittaus ja Oliverilta terveisiä kaikille kauniille tummille lv-tammoille (anteeksi, oliver on myös rasisti eikä se pidä vaaleista tammoista...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti