torstai 15. helmikuuta 2018

Irtohypytystä ja lainaratsuja

Kuva: Leena Kahisaari

PikkuSakari alkaa olla mukamas niin aikuinen poni. Tänään se juoksi pelkässä riimussa liinassa eikä yrittänyt kertaakaan karata. Lisäksi se laatuponin elkein kävi viikko sitten hyppäämässä muutamat esteet maneesilla. Sakarin mielestä se oli niin kivaa, että se räjähti maneesissa ja pukitteli menemään maneesia ympäri pukkilaukassa kuin mikäkin mulli...Sen lisäksi, että Sakari oli todella viihdyttävä niin se oli myös ensimmäistä kertaa ihan super hyvä esteillä. Sen ongelma on ollut jäädä vähän hitaaksi esteiden välissä, mutta nyt suorituksesta löytyi nopeutta ja voimaa. Voin siis odottaa paljon ensi syksynä laatuponeissa kjeheheh....

Sakarilla alkaa keväällä ponikoulu ja hänestä tulee ratsu. Lähetän Sakarin ratsutukseen heti, kun säät sallivat. Minulla alkaa olla viime hetket oppia ratsastamaan. Varsaa ostaessani ajattelin, että saan hieman armon aikaa. Se aika oli ja meni. Liian nopeasti.

Tänään otin kuitenkin hieman reippaamman otteen ratsastukseen ja kävin vapaapäivän kunniaksi ratsastamassa neljä hevosta. Ensimmäisenä ratsastin Oskarin. Se opetteli tänään venyttämään itseään eteen-alas. Käynnissä sujui erittäin hyvin ja ravissakin tuli jo pieniä rentoja pätkiä. Oskarin kanssa edetään tosiaan hitaasti sairasloman takia, mutta meillä se ei ole vieläkään oireillut joten aion lisätä treeniä nyt. Oskari oli myös hyppäämässä irtona. Se rohkeasti yritti parhaansa, vaikka se ei suurta lahjakkuutta vielä esittänytkään.

Toinen hevonen oli Lainaratsu-Nella. Nella on raskaana ja sen kyllä huomasi tänään. Maanantaina kun kävin hänellä ratsastelemassa niin suuri keltainen ei muistanut edes olevansa paksuna. Silloin hän olisi vain mielellään laukannut kenttää ympäri ihan täysii! Tänään se oli rauhallisempi eikä kokoaikaa yrittänyt omatoimisesti laukkailla, joka on hyvin epänormaalia Nellalle :D

Kolmantena oli Lainaratsu-Karkki! Karkki on juuri palannut äitiyslomalta ja kasvattelee kuntoaan. Siitä ei ole ollut blogissa kauheasti puhetta, mutta se on hieno musta cob. Se oli niin herkkä ja kevyt ratsastaa. Muistin juuri minkä takia minulla on oma cobi ratsuksi hankittuna.

Viimeisenä kipusin Lainaratsu-Gretan selkään. Gretakin palasi äitiyslomalta. Se sai viime kesänä todella hienon tammavarsan ja tällä erää Greta voi keskittyä ratsun hommiin. Odotin, että Greta olisi laiskahko, mutta se yllätti täysin ja oli reippaampi kuin ikinä. Viimeksi kun olen ollut sen selässä niin oli työn ja tuskan takana saada sitä edes laukkaamaan yhtä kierrosta (saattaa johtua siitä, että olin huonompi), mutta nyt se olisi painellut menemään vaikka kuinka kauan ja sellaista vauhtia, että minua hieman jo hirvitti. Liikettä oli myös sen verran, että mietin miten saan itseni pidettyä satulassa...Greta on samaa vuosimallia kuin Oliver ja minä itse eli 23-vuotias.

Loppuun vielä muutama video Sakarista. Tämä postaus on nyt vain tällainen nopea, mutta ajattelin ilmoitella, että elossa ollaan ja nyt reipastun todella jotta pääsen joskus varsani selkään. Ps. muutama kuukausi vielä niin on Sakari juniorin laskettuaika...;)






24 kommenttia:

  1. Hei, olen Theresa Williams Vuosien ajan suhteessa Andersoniin, hän hajosi kanssani, teen kaiken mahdollisen saadakseni hänet takaisin, mutta kaikki oli turhaa, halusin hänet takaisin niin paljon rakkauteni vuoksi, Pyysin häntä kaikesta, annoin lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani ystävälleni ja hän ehdotti, että minun pitäisi mieluummin ottaa yhteyttä oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua heittämään loitsun saadakseen hänet takaisin, mutta olen tyyppi, joka ei koskaan uskonut loitsuun, minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin kokeilla sitä. Lähettänyt oikeinkirjoittajalle, ja hän kertoi minulle, että ei ollut mitään ongelmaa, että kaikki on kunnossa ennen kolme päivää, että minun ex palaa minulle kolme päivää ennen, hän heittää loitsun ja yllättävän toisen päivän, se oli noin neljätoista. Minun ex kutsui minut, olin niin yllättynyt, vastasin puheluun ja kaikki mitä hän sanoi oli, että hän oli niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun palaavan hänelle, että hän rakastaa minua niin paljon. Olin niin onnellinen ja kävin hänelle, että olimme yhdessä elämässä yhdessä onnellisena. Siitä lähtien olen luvannut, että kenelläkään tiedän, että minulla on suhde ongelma, olisin auttamassa tällaista henkilöä viittaamalla hänelle ainoaan oikeaan ja voimakkaaseen oikeinkirjoittajaan, joka auttoi minua omalla ongelmallani. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} voit lähettää hänelle sähköpostia, jos tarvitset hänen apua suhteestasi tai muussa tapauksessa.

    1) Rakkaustunnelit
    2) Kadonnut rakkauden loitsuja
    3) Avioeron loitsuja
    4) Avioliittojen loitsuja
    5) Sitova Spell.
    6) Breakup-loitsuja
    7) Työnnä mennyt rakastaja
    8.) Haluat olla ylennetty toimistosi / Lottery loitsu
    9) haluavat tyydyttää rakastajanne
    Ota yhteyttä tähän suuriin ihmisiin, jos sinulla on ongelmia pysyvässä ratkaisussa
    kautta {drogunduspellcaster@gmail.com}

    VastaaPoista
  2. IHANA:

    Wooow, minä olen Gloria Meyers, haluan jakaa elämäni tarinan maailman kanssa siitä, miten sain mieheni, ennen kaikkea sain onnellani takaisin, tarkoitin yhden dr. Ogundeleen ilmoitusta internetissä siitä, miten hän auttaa naista saan poikaystäväni takaisin, joten minun täytyy ottaa yhteyttä häneen auttamaan minua palauttamaan avioliittoni, aviomies jätti minut viiden vuoden avioliitolle, koska hänen perheensä ja ystävänsä eivät pidä minusta ja he pyytävät häntä saamaan toisen naisen, mutta kun minä ota tohtori Ogundele apua, hän kertoi rentoudakseen, että hän auttaa minua, tohtori Ogundele toi mieheni, joka jätti minut 5 vuodeksi vain 24 tuntia. Tämä on voimakas loitsu, jota en ole koskaan nähnyt elämässäni sellaista, hän toi takaisin mieheni minulle vain 24 tunnissa ja kertoi minulle, että minulla on oma lapsi, tänään minulla on 1-vuotias vauva, tämä mies on hieno, jos joku tarvitsee apua ja haluaa ottaa sinuun yhteyttä, sinä voi tavoittaa hänet seuraavalla osoitteella: Sähköposti: ogundeletempleofsolution@gmail.com, Viber-numero: +27638836445. Whats-app Numero: +2349065101630.

    VastaaPoista
  3. Romanialainen Gabriel Katherine i meni naimisiin Patrickille, joka on liikemies, kun olin naimisissa hänen kanssaan, kun hänellä oli kaksi lasta, sunnuntaina näki hänen puhuvan naisen kanssa ja sen jälkeen hän alkaa toimia jonkin verran, kun kyselen häneltä, hän kertoi minulle, että se oli entinen tyttöystävä takaisin kouluun, kun mieheni alkoi pysyä myöhään, kun kysyin häneltä, miksi hän valehtelee minulle, kun hän erosi 1 kuukauden kuluttua, he asuivat yhdessä asunnosta täällä taloni ja he elävät hyvin, mutta silti rakastan mieheni ja minä tarvitsen häntä takaisin elämässäni, he olivat yhdessä, joten tulin kosketuksiin dr Sacre'n kanssa, joka lupasi minulle ja hän tuli takaisin minulle kaikki kiitos hänelle on apua, ota yhteyttä sähköpostilla Sacretempleofpower@gmail.com tai soita tai WhatsApp: +2348159768201 apua ja hän auttaa sinua takaisin rakastajaasi

    VastaaPoista
  4. Tämä on todella hämmästyttävää. Olen NICA AMADO Yhdysvalloissa asuva, Aviomies on jättänyt minut hyvästä 3 vuotta ja rakastan häntä niin paljon, olen etsinyt tapaa saada hänet takaisin sen jälkeen. Olen kokeillut monia vaihtoehtoja, mutta hän ei palannut, ennen kuin tapasin ystävän, joka suututti minut PA OBA: lle oikeinkirjoittajan, joka auttoi minua palauttamaan mieheni 2 viikon kuluttua. Minä ja mieheni elävät onnellisina yhdessä tänään, PA OBA on todella hieno, ja haluan käyttää tätä tilaisuutta kertoa kaikille, että PA PA on todella voimakas oikeinkirjoittaja. Jos olet vielä tilannettani juuri nyt ja et tiedä mitä tehdä, yritä vain ottaa yhteyttä PA OBA: han nyt osoitteessa obastarspell@gmail.com tai viestiä hänelle whatsapp / viber +2348144748581 ja ongelmasi ratkaistaan kerran ja kaikille.

    VastaaPoista
  5. Hei olen Mary Michael, olen täällä spreed tämä hyvä uutinen koko maailmalle siitä, miten sain mieheni rakastaa takaisin. Olin hulluksi, kun rakkauteni jätti minut toisen tytön viime kuussa, mutta kun tapaan ystävä, joka tutustuttaa minut DrIgbinovia suuri Messenger, olen kertonut minun ongelmani DrIgbinovia miten mieheni jätti minut ja myös miten minun piti saada työtä erittäin suuri yritys. Hän vain sanoi minulle, että olen tullut oikeaan paikkaan olivat aion saada sydämeni halu ilman sivu vaikutuksia. Hän kertoi minulle, mitä minun pitää tehdä, kun se oli tehty, seuraavan 2 päivää, rakkauteni soitti minulle puhelimessa ja sanoi anteeksi elää minulle ennen nyt ja myös seuraavan viikon jälkeen rakkauteni soitti minulle on vedota anteeksiantoa , Olin pyytänyt haastatteluun minun haluttu yritys minun tarvitsi työskennellä ohjaaja. Olen niin onnellinen ja ylityöllistettyjä, että minun täytyy kertoa tämä koko maailmalle, miten Drigbinovia auttaa minua myöntämään sydämeni halu. Drigbinovia on erikoistunut kaikenlaisia oikeinkirjoituksen ja hyvää taikaa. Jos tarvitset apua yhteyttä Drigbinovia on seuraava Sähkö posti osoite: doctorigbinovia93@gmail.com

    Kiitos minulle myöhemmin.

    VastaaPoista
  6. TODISTUS

    Nimeni on Safina Jakov, minä olen Puolasta ja jakan tämän maailman tosi elämäntarinaani, haluan maailma tietää erinomaisesta ja rehellisestä suuresta miehellisestä Akinista Akinista, minulla oli ongelmia minun aviomies ja hän meni eroon eroon, koska minulla ei ollut lasta hänelle 9 vuoden avioliiton jälkeen ja etsin apua kaikkialla, tiedän, että voisi auttaa minua ja näen yhden ilmoituksen, josta puhutaan Dr Akinista miten hän voisi auttaa häntä 24 tuntia, otin nopeasti yhteyttä, ja hän kertoi minulle, että hän auttaa minua ongelmani kanssa 48 tuntia en ollut varma hänen sanoista, toistaiseksi hän toi takaisin mieheni, joka jäi alle 48 tunteina ja mieheni paluun jälkeen olen onnellinen nainen maan päällä, koska olen raskaana poikavauva, todistan tänään, koska kerroin tohtori Akinille, että annan maailman tietää hänestä ja jopa niille, jotka tarvitsevat ratkaisu elämäsi ongelmiin, ota hänet yhteyttä tähän päivään mennessä ja ota yhteyttä: WhatsApp ja Viber Chat: +27656406432. Sähköposti: akinsolutiontemple@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Tämä on todistukseni päällikkö Eli Markin hyvästä työstä, joka auttaa minua .... Olen Ann Earnis Pohjois-Carolinassa Yhdysvalloissa. Tämän oikeinkirjoittajan avulla palasi takaisin mieheni, joka jätti minut pois viimeisen 3 vuoden ajan. Tapasin lopulta tämän miehen blogisivustolla, jonka eräs on asiakasapua, selitin kaiken hänelle ja hän kertoi minulle oikeinkirjoittajan, josta hän tiesi, ja hän antoi minulle whatsappinsa kirjoittaa oikeinkirjoittajalle kertoa hänelle ongelmasi. Vain 2 viikossa mieheni palasi luokseni. Haluan vain kiittää teitä totuudenmukaisesta ja vilpittömästä loitsunpitäjästä, herra kaikki, mitä sanoitte minulle, on tapahtunut ja kiitos sir. Haluan kertoa jokaiselle, joka etsii ratkaisua ongelmaansa, kuulla ystävällisesti tätä oikeinkirjoittajaa, hän on todellinen, hän on voimakas ja mitä tahansa oikeinkirjoittajan kertoa mitä tapahtuu, koska kaikki mitä oikeinkirjoittaja sanoi minulle tuli ohittaa. Voit ottaa häneseen ystävällisesti yhteyttä: whatsapp + 2349015088017, sähköposti: markmonroy869@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Tämä on todistukseni päällikkö Eli Markin hyvästä työstä, joka auttaa minua .... Olen Ann Earnis Pohjois-Carolinassa Yhdysvalloissa. Tämän oikeinkirjoittajan avulla palasi takaisin mieheni, joka jätti minut pois viimeisen 3 vuoden ajan. Tapasin lopulta tämän miehen blogisivustolla, jonka eräs on asiakasapua, selitin kaiken hänelle ja hän kertoi minulle oikeinkirjoittajan, josta hän tiesi, ja hän antoi minulle whatsappinsa kirjoittaa oikeinkirjoittajalle kertoa hänelle ongelmasi. Vain 2 viikossa mieheni palasi luokseni. Haluan vain kiittää teitä totuudenmukaisesta ja vilpittömästä loitsunpitäjästä, herra kaikki, mitä sanoitte minulle, on tapahtunut ja kiitos sir. Haluan kertoa jokaiselle, joka etsii ratkaisua ongelmaansa, kuulla ystävällisesti tätä oikeinkirjoittajaa, hän on todellinen, hän on voimakas ja mitä tahansa oikeinkirjoittajan kertoa mitä tapahtuu, koska kaikki mitä oikeinkirjoittaja sanoi minulle tuli ohittaa. Voit ottaa häneseen ystävällisesti yhteyttä: whatsapp + 2349015088017, sähköposti: markmonroy869@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Se toimii! Entinen estän minut kaikilla alustoilla. Se kesti jonkin aikaa, noin kaksi kuukautta, mutta hän vapautti minut vain muutama tunti sitten! Älä anna periksi! SE TOIMII! ota yhteyttä tohtori Ilekhojieen saadaksesi apua nyt. olemme taas yhdessä. Usko tähän prosessiin .. Tässä hänen yhteyshenkilönsä ... WhatsApp hänet: +2348147400259,
    Lähetä hänelle sähköpostia: (gethelp05@gmail.com)

    VastaaPoista
  10. Mikä aika olla onnellinen elossa, haluan jakaa nopean todistuksen siitä, kuinka sain rakastajani takaisin tohtori Okpan avulla, joka tuli avuksi ja palautti iloni 24 tunnissa ilman viivettä 1 vuoden ja 6 kuukauden kuluttua. menetän elämäni rakkauden. Ajattelin, etten voisi koskaan saada häntä takaisin elämässäni, ennen kuin tohtori Okpa teki sen voimillaan, joista tulen olemaan ikuisesti kiitollinen. Haluan vain sanoa suuret kiitokset tohtori Okpalle avusta ja voit myös ottaa häneen yhteyttä kiittääksesi häntä puolestani tai jos tarvitset apua. Tässä on hänen yhteyssähköpostinsa: okpatempleofsolution@gmail.com tai soita +27653527813.

    VastaaPoista
  11. Hei rakkaat ihmiset, olen täällä todistamassa tohtori Okpan hyvyydestä, että hän toi rakastajani takaisin luokseni sen jälkeen, kun hän jätti minut kolmeksi vuodeksi, en löytänyt ketään jota todella rakastan niin kuin rakastan sulhastani, hänellä on tapa tekee minut onnelliseksi niin kuin kukaan muu mies. En voinut päästää irti hänestä ja jakamistamme suloisista muistoista, olen ollut emotionaalisesti uupunut viimeiset 3 vuotta. Mutta olen jälleen onnellinen, koska saan hänet vihdoin takaisin elämääni tohtori okpan avulla, sen jälkeen kun hänen voimakkaan loitsun. tuomaan rakastajani takaisin. Olen erittäin onnellinen tänään ja haluan kiittää tohtori Okpaa suhteeni palauttamisesta ja hymyn huulilleni saamisesta. Kiitos tohtori Okpa ja arvostan todella sitä, mitä teit hyväkseni. Määrään tohtori Okpan jokaiselle, jolla on parisuhdeongelmia tai parisuhdeongelmia, ottamaan häneen yhteyttä osoitteeseen okpatempleofsolution@gmail.com tai solunumeroon: +27653527813.
    Verkkosivusto: https://okpatempleofsoluti.wixsite.com/my-site-1

    Nimi: Rosa
    Maa: Italia

    VastaaPoista
  12. Nimeni on Patience Wallen, haluan kiittää mahtavaa tohtori Okpaa avioliittoni palauttamisesta ja siitä, että minulla on jälleen onnellinen koti. Viimeiset 6 vuotta mieheni jätti minut ja 2 lasta, eikä minun ole ollut helppoa huolehtia heistä yksin. Kaiken kokemani jälkeen olin niin onnekas, että sain yhteyden suureen tohtori Okpan kanssa, joka toi mieheni takaisin voimakkaalla loitsullaan, ja kun kirjoitan tätä todistusta nyt, mieheni on olohuoneessa lasten kanssa ja olemme kaikki. elää onnellisena. Haluan kiittää tohtori Okpaa siitä, mitä hän teki hyväkseni, ja suosittelen häntä kaikille, joilla on samanlaisia ongelmia avioliiton tai parisuhteen kanssa. Vakuutan teille, että tohtori Okpa palauttaa rakastajasi ja tekee sinut onnelliseksi. Tämä on tohtori Okpan yhteyshenkilö: okpatempleofsolution@gmail.com tai soita +27653527813

    VastaaPoista
  13. Hyvää päivää kaikille, minun nimeni on Benson Wins Iso-Britanniasta. Haluan kiittää suurenmoista tohtori Okpaa, joka palveli minulle maanpäällisenä jumalana yhdistämällä minut ja vaimoni, joka oli jättämässä avioeroa välillämme lyhyen väärinkäsityksen jälkeen. Mutta olin niin onnekas, että sain yhteyden tohtori Okpan kanssa, joka toi hänet takaisin luokseni ja sai hänet anomaan minua antamaan anteeksi ja hyväksymään hänet takaisin, ettei hän enää koskaan tee mitään satuttaakseen minua. Tämä on ihme, jota en koskaan opettanut, voisi tapahtua, koska vaimoni oli tosissaan avioerosta ja muutti jo pois kotoa. Nyt olen iloinen, että hän on palannut anteeksipyynnön kanssa ja nyt elämme onnellisina kuin koskaan ennen. Nyt haluan kiittää mahtavaa tohtori Okpaa vaimoni palauttamisesta. Olen iloinen voidessani jakaa hänen yhteystietonsa kaikille tällaista apua tarvitseville ja vakuutan, että tapauksesi ratkaisee tohtori okpa, johon voit ottaa yhteyttä osoitteella: okpatempleofsolution@gmail.com tai solunumerolla: +27653527813.
    Hänen verkkosivustonsa: https://okpatempleofsoluti.wixsite.com/my-site-1

    VastaaPoista

  14. Suurin osa ihmisistä nykyään kärsii ja kokee kipua erilaisissa suhteissaan ja terveydestään, koska on vaikea päästää irti todellisesta rakkaudestaan, joskus teeskentelemme, että kaikki on hyvin, mutta se ei ole. Saadaksemme rakkaansa yritämme myös löytää iloa ja onnea vuosien varrella luomasi siteen kautta. Voodoo Lord on täällä auttamassa särkynyt sydäntä ja sairasta kehoa voimakkaillaan loitsuillaan. Hän pystyy palauttamaan rakkauden elämän, joka oli poissa. Hänen yhteystietonsa on voodooconnect60@gmail.com, Whatsapp +2348097014925. Suosittelen ihmisille, joilla on parisuhde- tai avio- ja myös terveysongelmia, ottamaan häneen yhteyttä mahdollisimman pian. Hän on myös auttanut ohjaamiani löytämään ratkaisuja omiin ongelmiinsa. Hän on niin aito ja rehellinen. Sinulla ei ole mitään menetettävää, kun otat häneen yhteyttä, joten hae apua nyt.




    VastaaPoista
  15. Kiitän aitoa ja voimakasta loitsuntekijä Voodo-lordia siitä, että hän toi rakastajani takaisin luokseni. Hän vain käski minun toimittaa tarvikkeita, joita hän tarvitsee, jotta loitsu olisi erittäin tehokas, ja minä toimitin tuotteet, hän kysyi joitain kysymyksiä ja minä vastasin. Kun hän oli vastaanottanut tavarat, hän kertoi minulle neljänkymmenenkahdeksan tunnin (48 tunnin) kuluttua, että alan nähdä hänen loitsun tuloksen, ja juuri niin tapahtui, kaikki hänen sanomansa tulivat täsmälleen niin kuin hän sanoi. olla. Voodoo lord on sanojensa todellinen mies. Ota yhteyttä häneen, jotta ongelmasi ratkaistaan ​​lopullisesti. Sähköposti: voodooconnect60@gmail.com
    WhatsApp: +234 8097014925

    VastaaPoista
  16. Azt akarom, hogy a világ megismerjen egy nagyszerű embert, akit a legtöbben voodoo lordként ismernek, és aki tökéletes megoldást kínál a párkapcsolati, házassági és egészségügyi problémákra. A fő ok, amiért elmentem a voodoo lordhoz, az volt, hogy megoldást keressek a férjem visszahozására és a teherbeesésre, mert a férjem elhagyott, mert nem tudtam teherbe esni 14 év házasság után. Nemrég olvastam néhány vallomást az interneten, hogy néhányan írtak a voodoo Lordról, és nagyon megörültem, és úgy döntöttem, hogy segítséget kérek. Tökéletesen elvégezte a dolgát, amikor rávette a férjemet, hogy jöjjön vissza hozzám és kérjen bocsánatot, néhány hónappal később teherbe estem. Most ikrek, egy fiú és egy lány büszke anyja vagyok, és a férjem soha nem szűnt meg szeretni, és nagyon boldogan élünk együtt. Nem tudom abbahagyni a nevének az interneten való közzétételét, mert jó munkát végzett értem. Bárki, akinek szüksége van a segítségére, vegye fel vele a kapcsolatot e-mailben [voodooconnect60@gmail.com], vagy vegye fel a whatsappon [+234 8097014925]. Még ma felveheti vele a kapcsolatot, hogy megoldja problémáit, és örökké boldog maradjon.

    VastaaPoista
  17. Olen kärsinyt (HERPES-VIRUS) -taudista viimeiset neljä vuotta ja minulla on ollut jatkuvaa kipua, erityisesti yksityisissä osissani. Ensimmäisen vuoden aikana uskoin Jumalaan, että parantuisin jonakin päivänä. Tämä sairaus alkoi kiertää kaikkialla kehossani ja olen saanut hoitoa lääkäriltäni, muutama viikko sitten tulin netistä hakuun, jos saisin tietoa tämän taudin ehkäisystä, haullani näin jonkun todistuksen jonka voodoo lord -niminen mies on parantanut (HERPES VIRUSTA) ja hän antoi tämän miehen sähköpostiosoitteen ja WhatsApp-numeron ja neuvoi vakavasti sairaita ottamaan häneen yhteyttä, että hän auttoi häntä parantamaan syövän yli 5 vuotta sitten ja syövän ei koskaan palannut ja hän on parantunut täysin. Joten kirjoitin voodoo lordille kertoen hänelle minun (HERPES-VIRUUS) hän käski minua olemaan huolehtimatta siitä, että parantuisin. En koskaan uskonut sitä, mutta minun piti ottaa koe, koska arvostan elämääni, terveyttäni ja mukavuuttani paljon. Kaikkien tämän miehen minulle antamien toimenpiteiden ja parannuskeinojen jälkeen muutaman viikon kuluttua aloin kokea muutoksia koko kehossani ja voodoo lord vakuutti minulle, että olen parantunut. Jonkin ajan kuluttua menin lääkärini luo sairaalaan vahvistamaan, olenko lopulta parantunut, ja lääketieteellisesti vahvistettiin, että olin parantunut, ja lääkärini oli hyvin yllättynyt. Voin siis rohkeasti neuvoa kaikkia sairauksia vastaan ​​taistelevia tahoja ottamaan yhteyttä voodoo-lordiin. Sähköposti:::: voodooconnect60@gmail.com, WhatsApp: +2348097014925

    VastaaPoista
  18. Kolmen vuoden epäonnistuneen avioliiton jälkeen mieheni jätti minut 3 lapsen kanssa ja elämäni tuhoutui. Halusin lopettaa sen, melkein tein itsemurhan, koska olin niin masentunut. Olin niin emotionaalisesti masentunut koko tämän ajan ja elämä tuntui merkityksettömältä. Eräänä kohtalokkaana päivänä netissä surffaillessani törmäsin useisiin todistuksiin voodoo lordista. Jotkut ovat todistaneet, että hän toi exänsä takaisin, toiset ovat todenneet, että hän paransi kohdun ja paransi sairauksia yrteillään. Olin enemmän kiinnostunut sovinnosta mieheni kanssa, jonka voodoo-lordi teki mahdolliseksi 3 päivässä. Nyt mieheni on palannut ja olemme eläneet onnellisina siitä lähtien. Jätän tähän hänen yhteystietonsa kaikille, jotka tarvitsevat ratkaisua mihin tahansa ongelmaan. sähköposti: voodooconnect60@gmail.com, soita/Whatsapp: +234 8097014925

    VastaaPoista
  19. Minulla ei ole koskaan ollut sukupuolitautia (sukupuolitauti), enkä ole koskaan harrastanut suojaamatonta seksiä. Minulla oli kuitenkin poikaystävä, jolla oli tuolloin huuliherpes. Suoraan sanottuna oletimme, että se oli vain paikka, koska emme koskaan saaneet tietää HERPES:stä tähän asti. Harrastamme suuseksiä, ja siitä syystä sain HERPESin. Luojan kiitos, että löysin verkosta voodoo lordin, joka loi hyvinvointiloitsuja ja valmisti minulle myös yrttilääkkeen, jota otin vain 14 päivää uskossa. Sitten kun aloin huomata kehossani muutoksia, menin sairaalaan tarkastukseen ja varmistin. että paranin täysin HERPES:stä (herpes-negatiivista). Hänen lääkkeellään ei ole HAITTAVAIKUTUKSIA, lääkkeitä käytettäessä ei ole erityisruokavaliota, voit ottaa yhteyttä häneen sähköpostilla: voodooconnect60@gmail.com ja myös whatsappissa +234-8097014925 niin saat kaikki terveysongelmasi ratkaistua.

    VastaaPoista
  20. Ei ole ongelmaa ilman ratkaisua, mutta vain jos etsit apua oikeista paikoista. Minulla oli kauhea sotku avioliitossani, koska mieheni jätti minut toisen naisen takia 5 vuoden avioliiton jälkeen ja järkyttävää on, että meillä ei ollut minkäänlaista väärinkäsitystä, tiesin heti
    jotain oli vialla, koska pyysin häntä tulemaan kotiin, mutta hän kieltäytyi ja käyttäytyi minulle oudosti, tämä sai minut etsimään apua ja olin onnekas, kun löysin netissä loitsuntekijän yhteystiedon, jonka mies pudotti, joka kirjoitti kuinka voodoo lord auttoi häntä voittamaan paljon arpajaiset. Otin yhteyttä voodoo lordiin ja selitin hänelle tilanteeni, hän kysyi minulta kysymyksiä joihin vastasin oikeat vastaukset, annoin hänelle myös rahaa ostaakseen tavaroita, joita hän käyttää työhönsä ja kolmen päivän loitsujen jälkeen pääsin kotiin töissä ja tapasin mieheni kotona yrittäen jo leikkiä minulle mukavaa ja suloista. ota yhteyttä häneen Whatsapp: +2348097014925 tai sähköposti: voodooconnect60@gmail.com

    VastaaPoista
  21. Joskus avioliitoissamme tapahtuu paskaa, mutta se ei aina kestä, kun yritämme korjata sen. Minulla oli ongelmia avioliitossani. Se oli kauhea kokemus, että melkein menetin avioliittoni Kun vastaan ​​puheluihin töistä, yritin saada hänet ymmärtämään, että he ovat vain työtovereitani. Hän ei koskaan uskonut minua. Se oli kaunis avioliitto, enkä voinut edes kuvitella eroavani avioliitostani. Minun piti pyytää voodoo lordilta apua. Selitin hänelle tilanteen ja tietysti hän auttoi minua, hän valmisteli minulle rakkausloitsun ja vakuutti minulle turvallisuudesta, mieheni lopettaa avioeron ja rakastaa minua uudelleen. Siksi olen täällä kertomassa ihmisille voodoo lordin ihmeistä ja siitä, kuinka hän auttoi minua pelastamaan avioliittoni. Jos sinulla on avioliitto tai jokin muu ongelma, voit tavoittaa hänet WhatsAppin kautta +2348097014925 tai sähköpostitse voodooconnect60@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Minulla ei ole koskaan ollut sukupuolitautia (sukupuolitauti), enkä ole koskaan harrastanut suojaamatonta seksiä. Minulla oli kuitenkin poikaystävä, jolla oli tuolloin huuliherpes. Suoraan sanottuna oletimme, että se oli vain paikka, koska emme koskaan saaneet tietää HERPES:stä tähän asti. Harrastamme suuseksiä, ja siitä syystä sain HERPESin. Luojan kiitos, että löysin verkosta voodoo lordin, joka loi hyvinvointiloitsuja ja valmisti minulle myös yrttilääkkeen, jota otin vain 14 päivää uskossa. Sitten kun aloin huomata kehossani muutoksia, menin sairaalaan tarkastukseen ja varmistin. että paranin täysin HERPES:stä (herpes-negatiivista). Hänen lääkkeellään ei ole HAITTAVAIKUTUKSIA, lääkkeitä käytettäessä ei ole erityisruokavaliota, voit ottaa yhteyttä häneen sähköpostilla: voodooconnect60@gmail.com ja myös whatsappissa +234-8097014925 niin saat kaikki terveysongelmasi ratkaistua.

    VastaaPoista
  23. Oletko koskaan joutunut huijauksen uhriksi? Oletko hukannut lompakkosi tai rahasi väärennetyille hakkereille verkossa? Pyydän sinua ottamaan yhteyttä tähän luotettavaan hakkeri- ja palautusasiantuntijaan AITOON HAKKERIIN. Jouduin väärennettyjen ihmisten uhriksi, jotka esiintyivät binäärioptioina ja bitcoin-sijoittajina, menetin 10 000 dollarin ja 2 BTC:n summan bitcoin-lompakostani näille väärennöksille. Kesti hetken ennen kuin tajusin, että ne olivat huijauksia, ja tämä todella sattui. Sitten ystäväni kuuli siitä ja suositteli minua GENUINE HACKERille, joka auttoi minua palauttamaan kaiken menettämäni. Saat lisätietoja lähettämällä sähköpostia osoitteeseen GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM tai WhatsApp +1 (260) 218-3592 kautta. Voit myös palauttaa kadonneen sähköpostisi, sosiaalisen median tilit ja pankkitilisi.

    VastaaPoista